Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 11:36:59 +0300

Tere!

Muhu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10351 
aadressile Saare maakond, Muhu vald, Linnuse küla, Lõpe// Neo// Nurga// 
Piiri-Linnuse tee// Randmetsa// Uus-Pärna// Piiri küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (Väikese väina teine 110kV kaabelliin) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ristumine Risti-Kuressaare mnt nr 10

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27125271>  (menetlus nr: 
452386), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Muhu Vallavalitsus) või menetleja (LUDVIK MÕTLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister